Träningsdag i Mohed

Igår for jag upp till Mohed med OlDavve, OL-lena och Olle Boström för en träningsdag. På förmiddagen körde vi en tuff och klurig medeldistans på Olberget med sparring av b.la Jesper Lysell och Pelle Engstrand. Jag tyckte jag orienterade rätt bra, men jag var riktigt tung i kroppen. Inte speciellt kul när man känner sig helt sänkt, men det blir bättre. Det vet jag. Var väl ca 7-8min efter Olle och David.

På eftermiddagen körde vi en långdistansträning i lite lugnare tempo. Tyvärr lyckades jag stuka foten. Inte så illa då det är helt lugnt nu. Det är min högerfot som jag alltid tejpar på tävling, och bara fusktejpar på träning. Eftersom jag haft så mycket problem med den så kan den inte bli värre känns det som. Nåja, får väl börja köra med vristskydd igen. Foten är inte svullen nu.

På hemvägen släppte vi av Olle i Gävle och jag hängde med David och Lena på Ikea. Bäst var fikat;-)

En bra träningsdag och såhär dagen efter känner jag att kroppen är lite piggare än igår. Jag börjar alltså komma igång igen då förhoppningsvis.

Karta medel (saknas då gps-klockan inte vill samarbeta)
Karta lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback