Tränat på i helgen

Nu börjar jag komma tillbaka i träningen känner jag. Torsdag till söndag har varit bra träningsmässigt. Mycket löpning men med en löpfri dag i lördags då jag cyklade en sväng och körde ett fin-fint stakpass med David på kvällen. Idag sprang jag och David 20km vildmarksled, vilket var riktigt fint och tufft för låren. Dessa pass tror jag är viktiga för grundfysiken. Nu i kväll löpte jag intervaller i Mellsta med mina nya löpskor. Det gick ok, men batteriet i klockan tog slut efter första intervallen så jag fick improvisera resten av passet. Har tänkt att träna på rätt hårt nästa vecka för att kunna komma i brukbar form till O-Ringen.

Kommentarer
Postat av: rollen

Tänk på muskelvolymen!

2011-07-11 @ 10:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback