O-Ringen etapp 3: Mötte väggen

Kände mig ganska rapp i inledningen. Sprang snett till trean, ingen jättebom, men irriterande. Följde upp med en megabom till fyra. Klantigt. Till sjuan körde jag ett bra stråk men slarvade i kontrolltagningen och lade bort en massa tid igen. Bommade även 8:an lite. Här passerade Janne T utan att jag fick hans rygg. Skymtade den framför mig då och då. Hittade bättre flyt och tog kontrollerna bra. Dåligt på 14-15 dock. Vid 17 var jag före Janne T igen. Och på långsträckan till 18 tog jag slut. Höll knapp styrfart på stigarna. Jag trodde Janne skulle springa om och försvinna, men han var lika trött. Vi gick på en stig på ett ställe, då är man trött! Kämpade mig i mål och var helt slut och långt efter! Var dock fler som hade problem med orken idag så jag plockade några platser i sammandraget och ligger nu 29:a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback