WOC Tour 2 och 3

Etapp två gick riktigt bra. Ovanligt för mig var att jag orienterade riktigt bra men sprang inte som en idiot. Blev lite besviken att jag bara blev nia då jag tyckte det var ett myket bättre lopp än första etappen. Men målet var att ha full koll på orienteringen och det lyckades jag ganska bra med. Nöjd alltså.

Etapp tre var sprint. Jag gjorde flera misstag, några få är ok, men jag gjorde tre rejäla som sammanlagt var på ca 45 sekunder. Det är inte bra. Själva sprinten var annars en av de roligaste jag löpt. Bra område och utmanande och rolig bana.

Tävlingarna räknas ihop på något konstigt sätt, men jag ligger femma fortfarande:
Totalresultat

Sen är det grymt najs att kolla på VM-kvalen i finvädret. Blir ännu bättre nu när finalerna drar igång i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback