Sjua på medeldistansen

 
Det börjar kännas allt bättre nu. Dagens lopp var ok då det finns ganska mycket tid att hämta här och där.
 
Den generella analysen jag gjort pekar på två större misstag där jag tappat 20+35 sekunder. Utöver det gjorde jag en vurpa och missade en korsning samt lite småbrus på någon kontroll. Överlag sliter jag med kartläsningen, jag orienterar inte tillräckligt fort ännu.
 
Under dagens lopp höll jag bra fart i på de lättare sträckorna och tappade lite i de mer tekniska partierna. Farten och kroppen funkar alltså ganska bra även om det känns som formen är en bit bort. Det var hårda och bitvis isiga spår idag vilket gjorde det ganska svåråkt dessutom, vilket gör att det kanske inte känns optimalt när man åker.  
 
Inte farligt långt upp till pallen idag, det känns inspirerande! Mäktig utklassning av Tove och Rollen klev upp på pallen. Kul också att Linus visade fina takter och slog till med ett riktigt fint lopp i vc-debuten, han blev nionde man.
 
Resultat
GPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback