Sjuk igen

Jag har inget vidare flyt just nu. Det började kännas bra efter VC-tävlingarna i Ylläs när vi stannade kvar veckan efter. I måndags hade jag vilodag men kände mig ganska pigg. I tisdags kände jag mig inte alls pigg och tog en extra vilodag. I onsdags tränade jag lite, det kändes normalt, inget konstigt även om jag inte var superpigg under dagen anars. Igår torsdag körde jag intervaller på Lugnet, ingen vidare toppkänsla. Visserligen bidrog föret till att det inte kändes bra. Åtta plusgrader och stark vind. Resten av dagen var jag bara trött och seg. Likadant i morse.
 
Något står alltså inte rätt till. Trött, hängig och lite kraxig. Egentligen inget halsont förutom lite småkraxighet. Ingen snuva eller nästäppa. Ingen feber. Värk i nacke och axlar däremot. Normal puls. Några dagars vila gör förhoppningsvis susen. Synd att missa Björnjakten i Älvdalen i helgen, jag hade sett fram emot den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback