Faxeträffen

Kul tävling i Trönö. Tycker jag gör ett ganska bra lopp men hade inte guldben direkt. Gjorde två enmiutsmisstag i övrigt bra orientering. Förutom till elfte kontrollen då jag skulle springa stig men missade både en stigkorsning och sedan hittade jag knappt tillbaka till stigen igen då det var lite diffust i skogen där. Tappade en minut på sträckbästa på den sträckan, vilket är på tok för mycket.
 
Blev femma 1.57 efter segrande David Bejbom. Det kan dock tilläggas att arrangören hade lite problem med målenheter som gick på olika tid så jag fick ca 15 sekunder längre tid än vad jag faktiskt hade. Synd på ett annars fläckfritt arrangemang.
 
Skitkul och fin hälsingeterräng bjöds det på i alla fall.
 
Resultat
Karta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback