Mixstafett

Det blev en riktigt fin TV-sändning idag sägs det. Jag har inte sett så mycket av den då jag var med och åkte själv. Tyckte jag gjorde tre bra sträckor men hade oturen redan vid första kontrollen där det blev ett mindre kaos med vurpor b.la. Tappade ungefär 20 sekunder på det och var hela 52 sekunder efter vid andra kontrollen som också var en TV-kontroll. Nu hade ju de som var först dit också kortare gaffel, men ändock en ganska tråkig start. Resten av tävlingen flöt på bra. Linde gjorde bra sträckor och vi var i mål som 13:e lag. Tyvärr hade inte en stämpling tagit för Linda så vi blev DSQ. Tror jag!
 
Hursomhelst var det kul idag och jag tyckte jag fick positiva besked inför kommande tävlingar. Ett riktigt proffsigt arrangemang är det vilket gör det extra skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback