Hemma

Hemma. Trodde det var vår, men idag kom vintern tillbaka. Härligt!
 
Inte förvånad, mars är en vintermånad. Jag åkte skidor 19:e april i Borlänge ifjol.
 
Sista skidO-tävlingarna i helgen i Umeå. Ryktas om att arrangören skottar ihop spåren. Ska bli intressant. Verkar som det ska snöa lite där uppe med så det blir nog trevliga tävlingar. Ska bli kul hursomhelst.
 
Jag hoppas snön i dalarna ligger kvar åtminstone till nästa helg. Vill hinna med lite vårskidåkning innan ol-säsongen börjar.

Kommentarer
Postat av: Zerbembasqwibo

Gyllbergen! Det var kanonskare och på det lite nytt i söndags, nu ligger det säkert mkt mer. Många frimil kan man hinna med!

2014-03-20 @ 00:10:10
Postat av: Hammer

Zerbembasqwibo> Jag ställer mitt hopp till gyllbergen. Känns som en lite oroväckande prognos för nästa vecka dock. Kalla nätter med lite för varma dagar

2014-03-20 @ 10:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback