Fortsatt renovering

Det blev renovering förra helgen med. Och slutstädning av gamla lägenheten i Borlänge. Falubo på riktigt nu.
 
Dåligt med uppdateringar här. Beroende på flera saker:
  • Jag jobbar mycket nu, det drar ihop sig mot O-Ringen
  • Jag tränar dessutom (som en motionär förvisso, typ)
  • Jag har satt socklar och dörrfoder i lägenheten
  • Jag har inget Internet i lägenheten
  • Jag har ingen TV heller
  • Jag försöker packa upp flyttlådor
  • Bloggen har varit nerprioterad
Det är ganska skönt att inte ha någon TV. Men jag hade gärna sett någon match på fotbolls-VM. Hann se lite av straffarna i Brasilien-Chile-matchen åtminstone när vi var ute och käkade. Att vara utan Internet är värre. Surfen i telefonen tog slut tre gånger under juni.
 
Igår sprang jag orientering för första gången sedan Jukola. Det gick bra. Det var falukretsträning i Stångtjärn. Stenigt och bökigt och några onödigt svåra kontroller. Men jag tyckte det var kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback