Tillbaka i Dalarna

For ner till Borlänge idag. Det var dystert. Grått och regnigt. Men resan var inga problem egentligen.
 
Senaste dagarna har jag tränat och slappnat av lite hemma hos päronen. Blev en hel del träning och tour de ski-tittande dessutom. Var inte så många dagar sedan jag kom hem från Vemdalen men ett pass uppe på Södra hann jag med. Jag kunde inte hålla mig. Nu var det dock inte lika bra spår längre då en del grus kommit fram. Synd.
 
Nu är jag tillbaka i Borlänge och passade på att prova lugnets konstsnöspår nu i kväll. Kändes lyxigt med 2,2km. Det var dock ganska löst och sockrigt, men ändå klart träningsdugligt. Regnet övergick till kräksnöande under passet vilket gjorde att det inte direkt gick lättare. Åkte några varv med Anton, de varven gick dock ganska lätt då vi kunde snacka skit istället för att räkna varv. Men jag åkte tio varv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback