Matangi

 
M.I.A släpper sitt nya album Matangi den 5:e november men igår lade hon ut alla låtar på youtube. Tack för det!
 
Vissa av låtarna har släppts tidigare, som t.ex Bad Girls som är nästan två år gammal. Come walk with me och Bring the Noize släpptes tidigare i sommar/höst och har växt fram mer och mer som riktigt bra låtar efter idogt lyssnande från min sida. Kul att albumversionen av Bring the Noize skiljer sig lite mot den tidigare versionen. Y.A.L.A föll jag för direkt när den släpptes för några veckor sedan och en ny favorit, som förvisso läckt ut i somras, är Only 1 U.
 
Kan bli så at jag bryter min konventioner och tränar med ipod nästa vecka i Bruksvallarna.
 
Och som inte det vore nog med M.I.A så ska det komma en dokumentär också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback