10Mila som coach

Det var trevligt att vara coach även om jag helst velat springa. Tyvärr fick vi ingen bra inledning på de två första sträckorna. Tråkigt för pojkarna. I övrigt tycker jag det var en bra genomförd stafett. Speciellt Böttsin, Bäckis och Lindberg tycker jag gjorde bra ifrån sig, det var kul. Även våra stjärnlöpare Rollen och Wille gjorde utmärkta lopp. En 13:e plats är inte fy skam. 
 
Tävlingen var utslagsgivande och bjöd på fina banor. Kul! Väldigt bra jobb där av arrangören. Dessvärre tycker jag arenan var lite sämre planerad. Utspridd och otydlig. En bättre planerad arena kunde ha bjudit på mindre del ren löpning och mer löpning i skogen.
 
Sen tycker jag att röd-vita snitslar och silvertejp och sladdar på tv-kontrollerna sticker lite i ögonen. När det är TV-produktion bör det snäppas upp några steg för att det ska kännas lite proffsigare.
 
Appropå proffsig, mina försök att ta coola nattbilder sket sig. Jag väldigt novis i hantverket.

Kommentarer
Postat av: Zerbembasqwibo

Agree! TC utnyttjade inga naturliga läktare, inga flöden i publiken blev naturliga för att se in/utgång. Dock, med storbildsskärmen i fokus så funkar ju vad som helst. Jag försökte fota starten men det var helt omöjligt... fick med ett sken i himlen som bäst.

2013-05-07 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback