Uppvaktande och överraskningar

 
Mottagning på Arlanda. Blommor från SOFT, RF, DSA, Borlänge kommun och Ola, Agneta, Torgny och Britta.
  
Igenbommad dörr när jag kommer hem. Behövde inte kontakta Leif GW för att lista ut att det var Pyppe (som har min reservnyckel) som låg bakom det.
 
Trevliga överraskningar!
 
Ännu mer blommor från nära och kära och en rejäl blomma från Sundsvalls OK. Tack så mycket!
 
Frukostbordet är dukat för mig och kvadruppel-Peter. Riktigt fint att komma hem från en monsterresa och mötas av ett dukat frukostbord och ett fyllt kylsskåp.

Kommentarer
Postat av: Jomax

Och jag är TOTALT oskyldig trots nära släktskap med buspojken! Grattis till allt, det mottagandet var ni värda!

2013-03-13 @ 14:19:09
Postat av: sis

Kul att se vad mottagningskommitten fixat! Gillar bordsdrycken. :)

2013-03-13 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback