Sundsvallshelg

Blev en bra helg i Sundsvall. Skidföret var mycket bättre än vad jag hade föreställt mig och jag fick ihop sju timmar skidåkning (varav knappt två av dessa runt-runt på ängen med Martin Lundgren). Mestadels klassiskt och stakning. Kändes bra för knät. Gött.
 
Även om man bör vara entusiast för denna typ av vårskidåkning så är det väldigt underskattat. Klassiskt på eftermiddagarna i vårslushig snö är nog ett av mina favoritfören, för träning, skulle bli lite väl jobbigt att tävla i.
 
Hjälpte även till med lite måleriarbete hemma hos Anna och Stefan. Dessutom hann jag med att umgås med familjen, även om lillebror drog till Åre och åkte haschplanka. Hann dock umgås lite med honom både på fredagen och söndagen. 
 
Bra helg.
 
Justja, det var ett helvete att rengöra skidorna efter helgen. Det är en stor nackdel, men värt det. Och sen dammsög jag bilen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback