Negativa splits

Idag löpte jag fort i Mellsta för att förbereda kroppen för SM-stafetten på söndag. Jag körde 4km där jag öppnade behärskat de första två km för att sedan öka farten km 3 och sen avsluta snabbare på km 4. 4.00-4.00-3.45-3.30 var km-tiderna. Kändes ganska bra måste jag säga, även om 3.30 är vad jag håller på millopp i normala fall. Det bästa var att jag inte kände någon som helst smärta i foten.
 
På söndag löper jag sistasträckan i fjärdelaget. Om det inte blir några omkastningar. Ska bli kul. Jag har sett fram emot att springa sista på SM-stafetten någon gång då jag är i riktigt bra ol-form. Nu är jag inte det, men det ska ändå bli kul. Fysiska formen är bra så på ren vilja kommer det gå bra med orienteringen också känner jag. Dessutom gillar jag gästriketerräng.
 
Moks 4
1. Matjâs Stanfel
2. Jonas Bäckström
3. Martin Hammarberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback