O-Ringen Halland 2012

Jag löper ingen ordninarie klass detta år. Däremot tjuvstartade jag med Salomon trail tour i lördags och fortsätter med O-Ringen MTB-O med start i kväll. För att sedan avsluta veckan med O-Ringen 2-days torsdag-fredag.

Salomon trail tour var väl sådär. Jag orkade hålla mitt måltempo i 6,5km av de 10 som skulle löpas. Siktade på sub 37, men landade på 37.54. Ingen höjdare men ett bra pass och ett kul lopp. Löpformen är ganska kass.

Det har varit mycket jobb, men nu känns det skönt att O-Ringen är igång. Var häftigt att vara på plats från start under gårdagens etapp i Simlångsdalen. Jag tog en fin morgonlänk på mtb'n dit med start 06.42 och for sedan hem på eftermiddagen. Det gick fortare att cykla hem än att ta etappbussarna pga trafiken ;)

Får se vad det blir med etapp 1 av O-Ringen MTB-O i kväll. Jag ska göra mitt bästa, har ingen aning om vad det kan räcka till. Att ha kul hoppas jag det räcker till i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback