Trea på Svartnatta

Foto: Stefan Jonsson/Malungs OK

Det blev en fin säsongspremiär. Jag och Erik lyckades knipa tredjeplatsen efter att Erik gjorde ett riktigt monsterlopp på sistasträckan.

För min del var det ok på förstasträckan. Det blev mycket bök och stök i början och när vi kom ut på löpsträckorna kände jag att det var precis att jag hängde med. Som tur var blev det några skogspartier och uppför ett grishygge där jag kunde springa förhållandevis starkare än de andra i klungan. Tyvärr gjorde jag en rejäl groda mitt på banan där jag inte var riktigt observant och drog med fel gaffel. Slarvigt. Tappade knappa två minuter men kunde sedan avsluta bra. Skickade ut Erik ungefär två och en halv minut efter täten. SNO vann 45 sek före Lidingö som Erik var sånär att gå förbi på upploppet. Kul med en pallplats i denna tuffa tävling med nästan 150 lag varav många riktigt starka.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback