Silva League / Husadubbeln

Lördag, lång
Jag missade ettan med tre minuter. Min tid från ettan till mål hade räckt till topp 5 och uppflyttning till nästa deltävling (Söndagens medel).

Söndag, medel
Jag missade ettan med en och en halv minut. Min tid från ettan till mål hade räckt till topp 5 och uppflyttning till nästa deltävling (Alfta).

Jag är som synes besviken. På lördagen hade jag velat springa fort, som på stigtomta, men jag kände mig inte alls bra fysiskt. Som ett sänke var jag. Dessutom vinglade jag ganska mycket på några långsträckor. Väggade nästan men hade en gel som jag kunde ta i elfte timmen (redan efter 59min!). På söndagen kändes det lite bättre. Men luften går lätt ur lite när man missar förstakontrollen. Så oerhört slarvigt av mig att bomma första båda dagarna. Det får man inte göra. Ska man hitta något positivt så är jag bland de bästa i E2 om man bortser från förstakontrollerna. Farten för E2 finns åtminstone. Och dagens lopp är faktiskt bra bortsätt från förstakontrollen.

Skönt med sol också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback