Sexa på Kolmårdskavlen

Det blev en trevlig dag i kolmårdsskogarna idag. Jag sprang helt ok på förstasträckan, men med min nuvarande löpform räckte det inte speciellt långt. Men det kommer. Banan var ganska lätt och snabb i fin-fin-terräng. Perfekt för mig i "normal" löpform, men nu har jag en bit kvar, vilket märktes i slutet av sträckan, då klungan seglade iväg. Men ändå ett fall framåt, så jag väljer att vara nöjd!

Julian hade ingen vidare bra dag på andra sträckan heller, då han gjorde en bom i början. Tråkigt för Julian som också är en bit från sin toppform. De andra i laget, Thomas, Erik och David, skötte sig sedan fint och kunde plocka in oss på en sjätteplats. Helt ok ändå. Järla vann.

Premiären gjord. Nu ska jag bara få fart på benen till Stigtomtakavlen och sen 10Mila. Och jag tar den tuffa vägen, Silva League nästa helg i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback