Mellansäsong

Det har varit lite ont om uppdateringar här. Jag har haft massor med annat för mig istället. Förra helgen var jag hemma i Sundsvall och hälsade på mina nyopererade Päron. Det var trevligt. Hann även med lite fina träningspass. B.la ett intervallpass som kändes skit men som var nödvändigt för att få igång löpmusklerna.

Igår körde jag förmodligen säsogens sista skidpass. Elljuscupsavslutning på Lugnet. Där jag lyckades knipa en femteplats på den sista och enda deltävlingen jag deltog i denna säsong. Det kändes oväntat bra med tanke på att jag inte åkt skidor sedan ultralången i Boden.

I kväll gör jag orienteringspremiär. Svartnatta i Vingåker. Start kl 21.00. Det ska bli spännande. Helgen fortsätter sedan med 10milaläger. Jag tävlar på lördag långdistans i Finspång och på måndag Kolmårdskavlen.

Har också fått min nya cykel som jag beställt från Bianchi. Tyvärr får jag vänta med testandet av den tills efter påsk. Lär troligen dyka upp en och annan bild på den här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback