SM-helg nummer två

Blev ingen höjadre på medeln. Jag kände mig konstig i magen på nedresan och var inte speciellt pigg på medelkvalet. Dock var det orienteringen jag föll på. Jag var aldrig med i matchen, kändes ungefär som att jag aldrig orienterat. Joggade igenom loserfinalen dagen efter med mål att revanchera min orientering. Jag bommade 3min på första kontrollen och yttligare 2min på femman. Skandal. Däremot tycker jag det var riktigt kul att Rollen vann. Imponerande gjort.

Stafetten däremot, då gick det bra. Strulade lite efter varvning och tappade tätgruppen. Sedan gick det väldigt fort och jag blev trött mot slutet. Jag är ändå nöjd med mitt lopp då vi var med i matchen. Thomas sprang bra på andrasträckan och vi var med i draget. Tyvärr hade Julian ingen bra dag och vi tappade tid. Även förstalaget gick dåligt. Så det var ingen bra mårddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback