Fortsatt najs i Ramsau

Klippte ihop en liten film från Håkans kamera. Var drygt då den filmar i ett stört format som min dator inte gillar. Har lite mer film-material som kanske kommer ut om jag orkar. B.la från när jag och JG stakade upp till kabinbanan och dessförinnan körde klassiska intervaller. JG har även lite film från en fin bergstur vi gjorde igår eftermiddag. En kanontur som tog nästan tre timmar och där vi blockade drygt 1300 höjdmeter.

Träningen flyter på bra och jag tycker att jag börjar hitta tekniken i åkningen. Höjden tar ut sin rätt och jag börjar bli lite sliten nu. Perfekt med en viloeftermiddag innan vi smäller på med de sista passen. Skidgång uppför störtloppsbacken i Schladming i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback