Orsakajt'n

Oj, det var tufft med 25km även i år. Blev ett helt ok lopp ändå, även om tiden var nästan två min sämre än förra året. Jag tyckte ändå jag kunde genomföra loppet på ett bra sätt. Fick lite håll-känning vid 10km kvar, men det var inte så farligt. Hade sedan en stark period där jag plockade in på andraplatsen, men sen tröttnade jag. Sista tre kilometrarna var riktigt tuffa, en mental kamp. Kände mig bra på platta partierna och kunde springa avslappnat, men så fort det blev en lite tyngre stigning blev jag stum och fick slå av på takten. Mitt starkaste parti förra året var de små och trixiga stigarna, men i år tappade jag både uppför och utför på de partierna. Med tanke på den ringa mängd löpning jag tränat inför detta jämfört med förra året så är känns det bra att jag ändå kan springa såhär pass bra.

Fick 300kr presentkort på Helikon Video i Orsa i Pris. Det blev sju dvd-filmer ur fyndhörnan och två stora chipspåsar plus 2l cola.

Resultat

Efter loppet for jag till Nås för midsommarfirande hos Hederskogs, med div andra orienterare på plats. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: tomp

Ujujuj, två stora chipspåsar. Grymt pris!

2011-06-27 @ 07:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback