Förkylning, jobb, Sälen och M.I.A.

M.I.A. Var magiskt bra på Peace & Love. Foto: PSL


Det har varit mycket i veckan. I måndags började jag känna mig lite rasslig i halsen. På tisdag var jag riktigt risig. En vanlig förkylning hoppas jag. Känner mig bättre men inte träningsbar än.

Det har varit mycket jobb i veckan för att få klart programtidnigen till O-Ringen. Men jag hann klart i tid! Skönt.

I måndagskväll for jag upp till Sälen för att, som tanken var från början, träna och jobba. Nu blev det mest jobba. Lite för klubben med 3+3, men väldigt mycket med vanliga jobbet. Känns surt att inte kunna träna när det finns sådana oerhört fina möjligheter här uppe.

I torsdags åkte jag ner till Borlänge för Peace & Love för att se M.I.A. Och det var sjukt bra! Hon körde i princip alla de låtar jag ville höra och publiken var med. Det blev en fantastisk explosion till Paper Planes, som följdes åt av XR2 som en fin avslutning på en grym konsert.

Nu är jag uppe i Sälen igen och hjälper klubben med 3+3. Hektiskt men trevligt. Känner mig piggare och förkylningen börjar släppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback