Seger i Lygnaløpet


GTA-perspektiv. Foto: Per Frost

Året inleddes på bästa sätt, jag vann Lygnaløpet! Jag orienterade riktigt bra hela vägen och hade bra flyt. Den tekniskt krävande banan gjorde att det kändes som jag åkte och rattade på kartstället hela tiden. Men det var rätt melodi. Jag gjorde något dåligt vägval och fastnade med skidan i en korsning på ett ställe.

Mina vägval
Resultat

På eftermiddagen var det dags för sprintstafett. Jag körde mixlag med Ove Sætra. Vi åkte båda ganska bra och knep tredjeplatsen efter en vild spurt mot Øyvind Watterdal. Det blev en riktigt hård och tight stafett med många bra lag. Hallby vann före Wing och Asker/Kvarnsveden på bronsplats.

Resultat (Jag åkte sträcka 2 och 4, det står fel i resultatet)


Kommentarer
Postat av: tomp

Grym bild, bra där Frost!

2011-01-03 @ 16:29:36
Postat av: david

Härligt, grattis till segern! Snygg GPS-rutt också!

2011-01-04 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback