Norrlandsturné

Då var jag tillbaka i Sundsvall efter en knapp vecka i Älvsbyn/Boden/Luleå. Förutom det ihållande regnet har det varit riktigt bra. Knep fyra pallplatser i de fyra tävlingarna jag körde.
Därmed blev det också en totalseger i Luleåtrippeln. Prisskåpet fylldes på med en bilvårdshink på rullskidstävlingen och med ett presentkort på Team Sportia efter Luleåtrippeln.

Jag har även hunnit med lite fina träningspass i både Älvsbyn och Boden. Igår hjälpte jag till med kontrollutsättning och provlöpning av FMM som går i Älvsbyn idag. Riktigt fin terräng och pga regnet var det svårt att passera över bäcken som rinner igenom tävlingsområdet. Vi fck därför knyta lite rep och bygga broar. Jag vadade över med vatten upp på halva låret så vi kunde knyta upp repet. Hoppas ingen drunknar.

Elin och Grillen har skaffat sig riktigt bra jobb som tränare på skidlinjen i Älvsbyn. Det verkar riktigt kul. Old coach Norén som kollega måste vara toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback