Dags för ol-premiär

Då startar jag upp en ny säsong till helgen. Sprint-SM på Gotland. Har inga vidare förhoppningar tyvärr eftersom jag knappt tränat sen VM pga sjukdom mestadels. Jag ser det mer som en genomkörare för att komma igång. Vi kommer även ha ett påskläger veckan efter vilket jag tar som bra förberedelser inför 10mila. Vi kommer springa lite på Fårö (Kort-SM-99), lite i Oskarshamn (Medel-SM 09) och även 7-manna på skärtorsdagen. Nästa helg är det elitserie i Jönköping. Det är terräng som borde passa mig bra, men efter en veckas läger och med den usla formen jag har nu kan jag inte hoppas på för mycket där heller. Men kan jag vara i hyfsat slag kan det gå bra ändå.

Blir hursomhelst kul att åka iväg med MOKS-gänget och få springa massa orientering i våra nya kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback