Årest första seger

Yes, där satt den. Årets första individuella seger i OL-skogarna. Kanske inte jättemeriterande med tanke på den tunna E2-klassen, men ändå skönt. 5 eliseriepoäng inhämtade och en startplats i E1 i morgon gav det i alla fall. Loppet var inte jättebra heller. Såg egentligen fram emot denna tävling, men har haft svårt att motivera mig då jag inte fick springa E1 och det var så tunnt startfält i E2. Vädret, 6 grader och regn, gjorde faktiskt saken bättre. För jag tycker alltid det är viktigt att vinna över de negativa tankar man lätt kan få när det är dåligt väder. Chansen att genom en topp5-placering ta sig in i E1 till morgondagens sprint höjde också min moral. Så jag är nöjd med dagen.

Karta
Splits

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback