Hackmora bergslopp


Kontrollerat med ca en km kvar. Foto: Jonas Birgersson

En härlig tävling. Deltagarrekord och många skidåkare på startlinjen, tyvärr inte så många orienterare. Jag tycker att det gick ganska bra. Jag höll ett kontrollerat tempo och tycker jag lade upp loppet på ett bra sätt. Tyvärr hann jag inte prova sista kilometern på uppvärmningen så jag visste inte hur tuff avslutningen var. Det fick jag lära mig under loppet. Hade kontakt för 7:e platsen, men låg aldrig bättre än 10:a. De sista 70m innan mål passerade Adam Steen och två kenyaner, lite surt. Skönt att slå Pelle i alla fall. Hade som mål att springa under 13.00, vilket jag tyvärr inte klarade, men nästa gång ska jag ta det!

Resultat

Kommentarer
Postat av: JG

Bomulls t-shirt?

2010-10-10 @ 21:19:37
Postat av: Hammer

JG>>Hell no! spansk

2010-10-10 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback