Kalla fingrar

Mina händer frös till is när jag åkte ner från fjället i slutdelen av eftermiddagspasset. Händerna blir ganska utsatta när man åke länge utför. Extrajacka, överdragsbyxor och extrabuff gjorde susen för övriga kroppen men händerna är ett problemområde. Passet i övrigt var fint, 2h stakning. Det är ganska tuffa backar här kan man säga. Var även rätt kallt när jag var nere och vände bortanför Djupdalsvallen, men värmen kom snabbt tillbaka då jag började staka uppför igen. Uppe på fjället är temperaturen mycket behagligare och det är inga som helst problem att träna där.

På förmiddagen skejtade vi i finvädret. Vi gjorde även det taktiska draget att gå ut lite senare för att få känna på den härliga solen som lyste från klar himmel. En riktigt härlig vinterdag om än lite kall.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Behöver du ett par lovikkavantar kanske

Lovikka Mittens White

www.hemskapat.se

2010-11-17 @ 22:08:49
Postat av: oks

Fixade inte Svanebo Kalla?

2010-11-18 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback