Helgsamling med MOKS


Charader.

I helgen har vi tränat och utvärderat den gångna säsongen samt planerat lite inför den kommande. Detta är ett viktigt avstamp för oss och dessutom väldigt kul. Vi höll till i Falun.

I fredags inledde vi med att köra ett 6km löptest som jag aldrig kört förut. Jag tyckte det gick helt ok. Hoppas jag kan kapa tiden rejält till våren.

På lördagen sprang vi röda 15 vid Stångtjärn. En riktigt fin gammal runda. Det var ganska svårt att hitta bitvis men alla kom runt. Tolv personer var vi som sprang. Det blev ett 2h-pass i ganska hårt tempo. Jag gillar denna typ av träning väldigt mycket. När man springer fortare än typiskt distanstempo i 90-120min. Man blir dessutom härligt mör efteråt.

På kvällen körde vi Ukrainsk stafett (eller om det var Tjeckisk?). I alla fall blev det ett högkvalitativt natt-pass i högt tempo. Kul.

Idag avslutade vi träningsdelen med en
momentbana vid Stångtjärn.

Mellan all träning utvärderade, planerade och lekte/teambuildade vi. En kanonhelg med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback