Faxetrippeln

Trevlig helg i Hälsingland. For upp i fredags och körde ett fin-fint kvällspass i Mödänge med Toomuch. H21 medel-sm 2001 finalbanan.

Sprint
Ett riktigt bra lopp, kanske det bästa sprintresultat jag gjort. Bara 11sek efter en storfräsare som Jerker., som ändå sprungit bra. Trots att han sprungit med en gräsklippare i 3.20-fart dagen innan.

Karta
Splits

Medel
Jobbigt med två lopp samma dag. Fick inget riktigt flyt och småbommade mycket. Väldigt dåligt att köra rakt på till tvåan, och till femman floppade jag. Svårt med grötig karta och uselt tryck.

Karta
Splits

Lång
Trots besvikelsen angående tävlingsområdeflytten från Olberget är det alltid kul med långdistans. Men kontrollgödslingen föll mig inte riktigt i smaken. Slarv till ettan och svårt att få ihop det vid trean. Annars bra förstavarv. Floppade på andravarvet redan till 16:e. följde upp det med att ta ett sämre vägval och dessutom bomma 17:e. Dåligt flyt på hemvägen. Ändå nöjd. Känns som jag kommer igång mer och mer.

Karta, del 1
Karta, del 2
Splits


Vargatjärshällene

Som lite av en tradition körde jag, Thomas och Jerker ett myspass på hemvägen. Bra för trötta ben och framförallt för själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback