Midsommar

Inledde med Orsakajt'n, en riktigt fin tävling. 25km har jag aldrig sprungit förut så jag var lite nervös över hur det skulle gå. Men det gick ju bra. Kanske var jag lite feg i början då jag valde att släppa iväg Jocke för spara mig till slutet, men samtidigt var det kanske rätt taktik? Jag är i alla fall väldigt nöjd med loppet.

Resultat

Sedan bar det iväg till Nås för midsommarfirande med familjen Hederskog och lite annat folk. Riktigt trevligt även om det kom några störtskurar under kvällen. Det visade sig att Tord hade några riktiga guldkorn i sin LP-samling på loftet, b.la en liveskiva med David Bowie. Jag stannade kvar idag och sprang ett kanonfint ol-pass följt av sill-lunch innan jag åkte hem till Borlänge igen. En kanonmidsommar helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback