Segt

Ja, det var inte några pigga ben idag. Kul att springa i Gyllbergen ändå, som vanligt. Klantade bort mig rejält på långsträckan där jag fick för mig att jag sprungit ur kurs fastän jag var där jag skulle vara. Fast egentligen skulle jag inte vara där eftersom det fanns ett annat vägval som var mycket bättre. Bommade även kontrollen efter. Sedan gick det bra förutom en liten krok på K8 där jag sprang på ryggen till en kanadensare som startade före. Eftersom långsträckan var redan till andra kontrollen och mina ben redan då var tunga, blev det inte heller någon vidare fart resten av banan, tyvärr. Men lagom till söndag ska jag vara pigg, det är i alla fall planen.

Splits

Kommentarer
Postat av: JG

Bra spurttid :)

2010-07-20 @ 23:39:48
Postat av: Hammer

JG>Ingen slump, sammanfattar loppet ganska bra

2010-07-21 @ 08:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback