Jordgubbsloppet

Trevlig tävling i Jättendal idag. Tyvärr var inte min kropp lika trevlig. Fick slita för att hålla ok fart redan till 1km, inget bra tecken och framförallt ingen bra känsla. Gick emellertid bättre upp till 4km, men sedan fick jag håll och kunde inte löpa på ordentligt. Lyckligtvis släppte mitt håll vid 8km och jag kunde fortsätta jobba på. Men formen är inte riktigt bra, inte så konstigt då jag precis varit krasslig. Grymt bra träning i alla fall. Och sjukt gott med jordgubbar! Blev ändå tvåa men fyra minuter efter Edsbyns storlöpare Mikael Lindberg. Borde ha löpt minst två minuter snabbare tycker jag. Hade samma kilometertid som på Orsakajt'n, som var ett dubbelt så långt lopp! (och med liknande kupering). Så jag är lite besviken. Blev bäste skidåkare åtminstone då Bryntesson blev fyra =)

resultat

Kommentarer
Postat av: JG

Hur kan du se dig som skidåkare som ol-nördar runt här och var!

Nej bästa orienterare kan ja köpa men knappast skidåkare

2010-07-10 @ 18:51:15
Postat av: Hammer

JG> har en A-tävling på snö inplanerad innan nyår; björnjakten!



Fast det var mer menat som ett skämt det där att jag skulle vara skidåkare...

2010-07-10 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback