Bra läger avslutat


Jag och Påsen under säsongens finaste pass


Jag poserar i kylan

Det blev ett mycket bra läger i Norge. Fick fina långpass och snabba, tekniska skido-pass. Blev dessutom riktigt bortskämd med enormt fina spår och förhållanden. Hans-Jörgen hade ordnat ihop ett kanonbra läger, tack för det. Tyvärr blev många av deltagarna snuviga i slutet av lägret, så också jag. Men det är inget allvarligare, bara lite nästäppa. Har bara stått över ett pass mot min planering pga detta och körde lugnt istället för fort på sista teknikpasset.

Nyårsfirandet blev också det trevligt. Vi svenska seniorer stod för middagen och jag tror norrbaggarna uppskattade det. Brandbu G-Sport bjöd på fyrverkerier och Christina bjöd på skönsång. Trevligt.

Egentligen skulle vi ha åkt en tävling i Lier idag, men eftersom vi ska vidare till Arvidsjaur i morgon och pga snuviga åkare så for vi hem till Borlänge redan igårkväll. Rätt skönt att få en dag över att fixa och dona. I morgon bär det alltså av mot Arvidsjaur för SM-masstart och svenska cupen i långdistans och sprint. Håller tummarna för att det inte blir för kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback