Besviken med första loppet

Låg bra med i början, mycket tack vare kort gaffel. Åkte ok förutom ett par sämre vägval. Andra varvet gick bra fram till tredje sista då jag lyckades trolla bort mig i en korsning. Kände mig vilsen och blev stressad. Såg ett gäng åkare komma ikapp och hängde på dem för att försöka läsa in mig. Upptäckte vars jag var och vände tillbaka. Tappade två minuter och massor av placeringar, låg tvåa innan fadäsen och blev omåkt av de som kom på placering 2-10. Hade sedan långa gaffeln kvar på sista rundan. Tappade både fart och tid och gled in på en blygsam 23:e plats.

Besviken

Kommentarer
Postat av: Tomp

Lugn. Det kommer. Metodisk orientering i morgon och du är topp tio. Sen kan du lägga i fullgasen igen.

2010-01-15 @ 19:44:02
Postat av: ma o pa

Lycka till imorrn!

2010-01-15 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback