Pannkaka

Torsdag, då är det pannkaka som gäller. Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg som inte har med träning eller jobb att göra. Det är svårt. Jag hinner knappt spela guitar hero, men när jag gör det är det kul. Är lite besviken på Iggys Lust for life, eftersom den är så svår. I övrigt är jag mycket nöjd med spelet.

Min syster krockade med en bil när hon cyklade till jobbet igår! Lyckligtvis gick det ganska bra, lite blåmärken och ömmande kropp bara. Vad jag har förstått var det den backande bilistens fel. Men det viktigaste var att det gick bra. Min syster är sådär klok som en storasyster ska vara så givetvis hade hon hjälm på sig. Ska nog börja med det jag med vid civil cykling.

Kommentarer
Postat av: JG

Vad blev de för efterrätt ?

2009-10-08 @ 23:11:21
Postat av: 018

Du får väl skaffa en hjälm som täcker hela skallen om det ska skydda något...

2009-10-08 @ 23:34:07
Postat av: Hammer

JG>> Sådan lyx håller jag inte på med

2009-10-09 @ 07:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback