Helg i Småland

Natt-SM var ett helvete, ett riktigt dåligt lopp av mig. Var aldrig med i matchen. Mitt fokus för helgen var på Smålandskvalen. Där gick det bra. Tyvärr insjuknade Toomuch i feber på morgonkvisten, så vi fick skicka in Böttsin i förstalaget. Således fick vi inte fullt andralag. Jag gick ut som 19:e lag, hack i häl på TuMe med Vyacheslav Mukhidinov. Jag lade mig i rygg fram till femman då han gjorde en krok. Sedan löpte jag ensam i de småländska skogarna tills ukrainaren kom ikapp mig igen på stig/väglöpningen upp till trettonde kontrollen. Resten av banan växeldrog vi och småbommade slarvigt på två kontroller mot slutet. Men på det hela taget ett bra lopp och skönt att känna på hur det känns att löpa på detta vis igen. Växlade som 14:e. Wille sprang ok på sista och vi slutade på 14:e plats.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Bra stavat.

2009-10-25 @ 20:34:15
Postat av: Jennifer

du är söt

2009-10-26 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback