Nyslipade spetsar

Det har jag på mina skejtstavar numer. Det var väl det mest intressanta som har att göra med träning idag. Men för egen del har jag haft det trevligt ändå. Det går bra på jobbet. CD-spelarn i bilen gav upp idag tror jag, eller så jävlas den bara lite. Listan på saker jag ska köpa för första lönen växer.

Låtlista innan CD-spelarn ev gav upp
O saya
eh eh
Pudrad fjolla vid köningens hof
Read my mind
Mrs robinsson
Folköl och dunkadunka

Ett dystrare öde än att dö till tonerna av Svenne Rubins gamla (och fortfarande väldigt aktuella) slagdänga finns absolut.

Kommentarer
Postat av: grillen

hade kunnat döda för den låtlistan

2009-05-26 @ 11:02:23
Postat av: mary

var tvungen att leta upp folköl och dunka dunka på youtube och lyssna på den.. och det fick avsluta denna fina tisdag.

2009-05-27 @ 23:01:03
Postat av: mary

svenne rubins faktiskt, längesen! var tvungen att leta upp folköl och dunkadunka på youtube och lyssna på den.. och det fick avsluta denna fina tisdag.

2009-05-27 @ 23:03:18
Postat av: mary

nej, för det som fick avsluta denna nästan perfekta tisdag var att jag misslyckades i kommenteringen och nu har gjort tre inlägg. bittert.

2009-05-27 @ 23:04:32
Postat av: mary

hehe, jeg tror jeg begynner å bli mer surrete enn tilatt.. det var ju inte ens tisdag igår.. tror jag vart i norge för länge nu. kommer snart hem!

2009-05-28 @ 12:20:47
Postat av: Hammer

Mary>>Haha, du är rolig du=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback