Knegare

Jag vikarierar som orginalare på Ctek i Vikmanshyttan fram till 31/5 2010. Det är ett riktigt schysst jobb med trevlig arbetsmiljö och trevliga arbetskamrater. Jag har förvisso bara jobbat en dag men känslan är bra. Jag har flextid vilket gör det möjligt att kunna träna korta pass på morgonen och även jobba sent på kvällarna om jag vill. Träningen kommer jag lägga om en hel del, men jag tror det kan vara positivt med förändring. Även om det såklart hade varit optimalast med att bli heltidsproffs.

Körde rullskidor efter jobbet idag. Kändes bra. Vilodag och resa upp till Sundsvall för Tour de Medelpad i morgon. Kul att träffa övriga familjemedlemmar och kuta ol i riktigt fin terräng.

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis, hoppas det blir bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback