Delad tvåa i Horndal

Ett bra lopp idag. Kom i ett tidigt skede ikapp Rikard Claesson som bommat i inledningen av banan. Rikard sprang mycket fortare än mig, men jag orienterade säkert och hängde med utan större problem. Till åttonde kontrollen körde jag ett annat vägval som inte alls var speciellt bra, så jag tappade lite tid. Till tionde drar jag snett och går ner för långt och för tidigt i sluttningen, missar nästan minuten. Rikard sprang rätt och försvann, men jag kommer ikapp han igen vid trettonde kontrollen som var lite lurig. Går bra resten av banan förutom att jag fastnade i ett grönområde och tappade ca 15sek på slutet.

Skönt med ett bra resultat och framförallt att benen kändes okej och att orienteringen stämde bra. Delad andraplats med Pelle. Pavlo vann med 57 sekunder, vilket tyder på att han gjort ett bra lopp. En haglöfsryggsäck i pris. Mjukglass i Hedemora på hemvägen. Grillning ikväll.

splits

Kommentarer
Postat av: Sidsjöbäckis

Looking good ;)

2009-05-02 @ 17:34:19
Postat av: JG

Inte oväntat att mjukglassbilen stannade i Hedemora

2009-05-02 @ 18:37:14
Postat av: jedin

inte oväntat att JG hade nummer 147

2009-05-02 @ 22:13:01
Postat av: Robin

tummen upp för glass i hedemora!

2009-05-04 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback