Regn NANTING

När jag stämplade ut ur gruvan i eftermiddags öppnade jag dörren ut till friheten. Jag möttes av ett skyfall. Rusade till bilen och hoppade in. Nypte igång och körde iväg. Väglag och sikt var inte direkt av bästa slag. När jag kom hem rev jag mig kläderna som blivit dyngblöta under promenaden från parkeringen till lägenheten. Sen tog jag på mig träningskläder och regnkläder och cyklade iväg till gymmet. Höll på att drunkna. Hängde in skor och regnkläder i torkskåpet. Rev av intervaller på testcykeln och körde styrka. Cyklade hem under uppehåll och en hel del vatten hade faktiskt runnit undan.

Fick dessutom nya klistermärken till kuben på posten. Ska ge mig på ett pers-försök snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback