Testrace och snöpuls

I förmiddags körde jag. Rollen och Nilsson testrace i Bergebo. De senaste dagarnas snöfall hade gjort spåren ganska mjuka, men tack vare pistmaskinen gick det rätt bra att åka ändå. Dock var det ganska tungfört. Loppet gick väl ganska ok, men jag stumnade och grävde ner mig i uppförsbackarna på andra varvet. Men ett bra pass blev det.

På eftermiddagen löpte jag snöpuls med Sjökan. Skönt att få sparring av en spattig junior. Det ligger mycket snö på Tjärnaberget nu och det är riktigt gött med en riktigt vinter. Efteråt svängde jag förbi gymet och pumpade lite. Kände mig i fas med veckans träning. I morgon blir det träningsdag med Nordegrill. Det ser jag fram emot. Blir hård träning, skitsnack och förhoppnigsvis palt till lunch.

Kommentarer
Postat av: rollen

Inga resultat den här gången...

2009-02-07 @ 22:29:05
Postat av: Hammer

Rollen>>Ingen tillförlitlig tidtagning...

Postat av: rollen

Jag har mycket tillförlitlig tidtagning;)

2009-02-08 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback