Fina fisken i Rusutsu


Foto: Elisabeth Rost

Det är riktigt bra här i Japan. Mycket snö, kanonfint hotell och god mat. Rå fisk och pinnar istället för bestick är det som gäller här. Igår testade jag skidor här i slalombacken utanför hotellet och åkte runt på skidspåren i tivoliparken. Det snöar en hel del, går inte många minuter innan snöfallen.

Idag for iväg till Otaki och tränade, det bjöds på skido-övning och kalasfina, nypistade skidspår. Solen tittade fram några minuter dessutom. Nu ska jag ägna mig lite åt skidvård. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: tomp

Ser härlich ut!

Postat av: sis

Verkar ju kanon, skoj!!!

2009-02-27 @ 14:22:51
Postat av: J

fx eller xc? ge mig status!

2009-02-27 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback