Hammers julgodis: Inspiration

Det verkar vara på mode att lägga ut denna video på skido-bloggar. Därför lägger jag ut denna video istället, och nu snackar vi inspiration:



Som ni ser har detta inlägg en speciell kategori, "Hammers julgodis". Jag tänkte bjuda på lite julgodis här på bloggen, lite som en julkalender, men eftersom jag inte kommer hinna med att göra en lucka varje dag så får det bli spridda skurar med julgodis istället. Och på klassiskt skido-skämt-manér börjar vi med lucka två såklart. Julgodiset kommer vara av smakerna skido, orientering och allt där i mellan.

Kommentarer
Postat av: Bulten

man blir ganska glad av det klippet....

2009-12-02 @ 19:49:14
Postat av: Påsen

Inspirerande nanting:)

2009-12-02 @ 20:13:14
Postat av: grill

Joels hejarop; 2008 skönaste

2009-12-02 @ 20:38:09
Postat av: tomp

Av förklarliga skäl så uppskattar jag den där filmen väldigt mycket. Speciellt nu då jag börjar känna mig mer trött, fet och långsam för var dag som går.

2009-12-03 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback