Tuna Ting dag ett

En tuff långdistans på 13,7km idag. Jag öppnade riktigt bra och var pigg, men gjorde lite småmisstag till fyran och femman. Sen gick det egentligen bra resten av banan förutom att jag tappade ganska mycket på att kuta rakt på istället för att köra runt på långsträckorna. Gjorde småsvängar på 14 och 20, sedan tappade jag riktningen och klantade mig i utgången från 17. Hade en riktig trötthetsvacka just då men det redde ut sig fint och jag tog mig runt banan på et bra sätt. Hemmyr kom ikapp vid 20:e, som båda bommade. Lite surt att jag fick styrk med 11 sekunder av Thomas när han hade 12 sekunder bättre tid på spurten.

Splits

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så går det när man inte spurtar!

2009-08-22 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback