Storviks natt


Det var en trevlig tävling. Jag inledde bra till ettan, men precis i ringen vek jag ner i vad jag trodde var gropen runt kontrollen. Men det var helt fel. Sedan sprang jag dåligt till trean och fyran. Hittade bra rytm sen men hade oflyt vid kontrollerna. Stod på fel sida kontrollpukten utan att se skärmen vid flera tillfällen. Gjorde en riktig groda vid 14:e och tappade tre minuter! Då kom också en stor klunga ikapp. Lite ovant att springa med folk då jag vara solo hela loppet hittils. Men jag försökte mig på att rycka ifrån klungan och fick faktiskt en lucka till 18:e men sedan gjorde jag bort mig och klungan kom ikapp. Blev några stötar till näst sista och sista, sen slog jag av på tempot på upploppet för att inte dra på mig yttligare skador. Men totalt sett en grymt kul tävling och ovärdelig träning.

Resultat

Kommentarer
Postat av: Påsen

inte oväntat att rollen bröt vid kontroll 47:)

2009-08-21 @ 09:28:28
Postat av: rollen

Det var 300m efter 47 ;)

2009-08-22 @ 11:01:39
Postat av: Låma

Scysst att du retuscherat min dubbelhaka :-)

2009-08-28 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback