Träningsdag i Uppsala

OL-högskolan for ner till Uppsala för att köra två fina barmarkspass i tekniskt terräng. Jag hängde såklart med. Första passet bestod av kurvbild i Nåsten. Riktigt klurigt och svårt men också fint. Jag sprang även lite på vanlig karta. Det blev ett ganska långt pass vilket kändes i mina ben. Var inte helt pigg sen tisdagens natt-ol.

Andra passet bestod av slingor i Lunsen. Vi var sex personer med, så vi hängde ut varsin slinga och sprang de andra. Det gick kanon att sätta ut kontroller på min första slinga, och skitbra på den andra slingan jag sprang. Sen sprang jag bort mig som fan på tredje slingan. Förra året var vi på
10milaläger och körde ett pass i Lunsen, då var jag också vilse. Nu skärpte jag mig däremot och sprang bra på de sista slingorna. Kändes riktigt bra att få två tekniska pass på barmark. I Linnés klubbstuga vägde jag 81kg mot förra årets 82.

Kommentarer
Postat av: sub70

tungviktare

2009-04-09 @ 18:35:17
Postat av: rollen

sub70>>Kan behövas på förstasträckan. http://www.alternativet.nu/alternativet.asp?id=3642

2009-04-09 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback